fredag, augusti 15, 2008

När män gör bort sig.

Ibland gör män bort sig. Tex genom att inte ha ett korrekt svar på frågan:
"Ser jag tjock ut i den här?" (Svaret är tveklöst "NEJ! Du är jättefin.")

Andra exempel kan vara att köra med raggningsrepliker av typen "Fan vad båa ögen du har, inte för att jag gillar båa ögon men jag har en kompis som gör det." eller "Din pappa måste vara bagare, Finare brön' har jag nog aldrig sett."
(Den bästa raggningsreplik jag hört talas om är tveklöst: "Ursäkta mig.. vilken raggningsreplik funkar bäst på dig?")

Eller så kan man ge sin fru en länk som man sedan bittert ångrar att man någonsin delade med sig av. Hon har nämligen spelat den om och om igen under dagen. Och dansat till den, som "The Supremes".

http://www.iloveegg.com/egg_english.htm


4 kommentarer:

Anonym sa...

Svaret på första frågan är INTE det som du skrev.

Korrekt svar är:
"med hänvisning till eventuellt missbruk av mitt svar senare så vägrar jag svara någonting alls på den frågan".

Skogsrået sa...

TYvärr, det är fel svar. Det fungerar INTE på din Fru.

Anonym sa...

Godmorgon!

Vem har inte tillräckligt att göra för att sitta och få ihop en sådan hysterisk påskvideo?
Jag bara undrar...

Hälsningar
Grade Lady

Filifjonkan 1 sa...

Filifjonkan skrattar gott,,,jamen den var ju helcool...rusar fort ut härifrån...