onsdag, augusti 02, 2006

Underbara stunder

Det finns stunder i livet som är ren njutning. Just nu är en sådan.

Regnet smattrar utanför, regnet som jag väntat på i flera månader när solen har stekt och hånat mig. Regnet smattrar mot taket, det åskar i fjärran. Jag älskar ruskväder.

Ella Fitzgerald sjönger för mig på mp3 spelaren, mjuka sköna toner som tar mig tillbaka till tider jag är för ung för att ha upplevt.

Klockan är sent, jag är lycklig och snart ska jag och darling ta varsin nattmacka innan vi sover i vårt (äntligen!) svala sovrum.

Just nu finns det inget i världen som är fel.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ohh så härligt då...regnat här med men ingen Ella.
Svalare bara 23 inne nu Mr Facett behöver inte jobba ikväll han har tagit ledigt stackarn han har mycket övertid så det är lugnast annars får han favcket på sig! :)
Sov gott med er då .samt den "broddförsedda med"

Anonym sa...

Det är sånna stunder man ska njuta extra mycket av...

Anonym sa...

What a great site examples of financial disclosure in california divorce Toyota sienna accessory http://www.body-paint-swimsuit.info/K-n-fuel-injection-toyota-4runner.html Truck rental in elm mott tx texas Hamman bmw body kit Kia carnival czci zamki dien chevrolet dada county bextra lawyer Tomtom goedkope barcode scanners Land rover belgium work from home 2005 seroquel articles How to play street basketball renault logo Propecia laser comb hair hairlosstreatments.biz