tisdag, december 15, 2009

Skitdag

Idag har det kort och gott varit en skitdag. Maken var helt slut när han väckte mig för skiftombyte. Sonen var helt slut efter att ha haft en störig morgon. Jag var helt slut eftersom jag inte är så pigg i kroppen. Ute snöade det.

Det fanns bara en sak att göra. Lägga Sonen, den levande värmedynan på magen, och starta världens bästa julfilm "Love actually". Jag grät redan till introt när de visar folk på flygplats och pratar om 11-september-katastrofen. Sen somnade vi och sov i flera timmar. Sen blev dagen bättre.

För den som vill flytta till något mysigt såhär innan jul rekomenderar jag denna:
Lilla Bakgatan 1.

2 kommentarer:

Filifjonkan 1 sa...

Lilla Bakgatan det ser synnerligen trevligt ut där vill Filifjonkan bo som häxan gjorde och knapra lite på någon onödig dörr eller så till kaffet.Hoppas det blir en bra dag idag för nu har ni nog fått snö inatt uppifrån sthlmshållet.
Sen vad gäller barn på magen i bärsele så är det bra. Jag klädde på mig min son vecka 2 och klädde av mig honom när han var 4 månader ungefär och vällingen gjort entré.:)

Eva sa...

Åh så mysigt med en sån liten på magen,kommer ihåg hur det kändes fast det var längesedan.
Vilken perfekt julbostad,smarrigt.