torsdag, december 03, 2009

Att visa kärlek

Det finns saker man aldrig trodde att man skulle känna sig tillfreds med. Som att bada i en tunna med mäsk, äta surströmming ett helt år eller leva som nudist och jobba med asfaltsläggning.
Inte heller trodde jag att jag så lugnt skulle acceptera att bli nedkissad eller få en kaskadspya över hela mig. Men det gör man.

Kalla det kärlek eller utmattningssyndrom. Välj själva.

(Ett meddelande till våra läsare: Denna blogg har genomgått en personlighetsförändring och beslutat sig för att han egentligen fötts som mikroblogg. Jag tror att det beror på att han är känslig för sin storlek - jag har ju hållt på ett antal år nu- men han menar att han alltid varit en mikroblogg innerst inne. Humor him for God's sake..*

1 kommentar:

Filifjonkan 1 sa...

Så sant så sant man genomgår själv en slags metamorfos en som aldrig kunde tänka sig innan.Hahh livet är bra underligt men härligt också. Microblogg är väl alldeles utmärkt fördelen med bloggen är ju att man bestämmer helt själv vad och om man skall skriva.