tisdag, januari 29, 2008

Äntligen! Här är instruktionsboken!

Att uppfostra barn är inte lätt. Att bara få barnen att överleva till vuxen ålder är en pärs i sig. Många är de föräldrar som förtvivlat undrat var instruktionsboken är till de små telningarna... missade storken att bifoga dem? (Min bonusbror brukar mumla "barnvalium" när hans döttrar blir lite vilda.. ;-)

Men, misströsta inte. Jag har funnit den!

Här finns allt den ansvarstagnde föräldern kan behöva veta om barnskötsel. Lika enkelt som att tanka bilen eller montera en Ikea-möbel (se tidigare inlägg..).

Speciellt "bonda med barn" känner jag att jag behärskar till fullo. Så alla föräldrar. Har ni problem så bara fråga. Jag har som ni ser alla svaren ;-)

Lär instruktionsboken här!

4 kommentarer:

Filifjonkan 1 sa...

Ohh gud jag tror jag skrattar ihjäl mig

Anonym sa...

Om man kunde ha vetat detta innan man fick sitt barn....shit!! *s*

Anonym sa...

Nämen....
Jag hade inte en aaaaaaning om att det var så man skulle göra. Tack för upplysningen. Ungefär lika informativt som Kvarteret Skatans föräldrakurs.
Kram
T.I.B

Anonym sa...

Hej!
Det kanske finns en liten flicka du behöver uppfostra för så fort hon ser att hennes mamma är inne på din blogg säger hon: Titta ballen!
Mamman funderade en hel del på vad du hade för bilder på din blogg innan hon kom på att det var VARGEN den lilla flickan ville titta på!
Kram
JKL:S mor