tisdag, februari 27, 2007

Jag hatar google!!!!!!

Varför var jag tvungen att bli tvingad till att uppgradera min blogg till Betaversionen??!

Varför var jag tvungen att bli förflyttad till mitt andra konto, så att alla blogger numera ligger på samma användare?!

och varför går det inte att ändra tillbaka!!

Fan fan fan fan fan och lite satan också

...

Om någon undrar är det här fortfarande Cees Corner, med mig.

"Å nej vi trodde att det var någon annan, det kan aldrig vara du, du har ju vanligen ett sådant soligt och glatt humör!" *vänt tillrop från publiken*

Min fina beskrivning av mig själv har ätits upp av internet och ersatts med beskrivningen från Bröllosbloggen. Så nu får ni helt enkelt leva med det. Jag får det iaf. Jag vill inte radera hela bloggen men det är fan inte långt ifrån.

Nu ska jag gå och sura.

Sa jag förresten att arbetsförmedlingen stängde av mig av misstag och att min brudklänning inte passade?

*Publiken nynnar på Sound Of Musik soundtracket i hopp om att hindra mig från att slå ihjäl grannarna..*

Ja hoppas ni.

1 kommentar:

T sa...

Ibland är det bara skit rakt igenom! Låt mig genast muntra upp dig med en 70-talsklassiker:
Storpotäten gick omkring i sitt potatisland
och hoppades att ingen skulle ta hans potatis...