söndag, augusti 26, 2007

Mitt liv i bilder

Hittade en rolig fråge-utmaning som jag tänkte greja med så här på natten. Jag sitter och försöker åtgärda en rejäl vätskebrist till följd av att jag ätit för mycket dumheter under helgen. Det blir lätt så när man har gäster (danska bakverk, öl, bakelser, snitzare, whiskybiff och slutligen lite pizza för att jag inte orkade laga mat). Imorgon är det tillbaka till saltgruvan som gäller, och till livet med råkost. Bildligt talat alltså. Råkost är äckligt.

Nu till utfrågningen:

REGLERNA: Svara på de 12 frågorna, inte i ord, utan gör en bildsökning på Google på ditt svar. Ta den FÖRSTA användbara bilden som dyker upp. Använd den som "svar".


Okej, nu kör vi. Såhär blev mina resultat:

1. Vilket år är du född?



2. Hur definierar du din sexuella läggning?


















3. Vilken är din bästa egenskap som kärlekspartner?














4. Och din sämsta?




















5. Vad söker du hos en partner?


















6. Vem var din första hemliga barndomsförälskelse (förnamnet)?








7. Vilket yrke är det sexigaste du vet?


















8. Vilken kändis är hetast enligt dig?
(Det här blir ett objektivt svar, jag är inte dum...) ;)


















9. Vad gör dig avtänd?











10. Vem hade du ditt första riktiga förhållande med (förnamnet)?













11. Vilket kroppsdel, förutom munnen, gillar du mest att kyssa på en kärlekspartner?

















12. Ett kärlekspar på film eller tv som du gillar?

Inga kommentarer: