torsdag, juli 13, 2006

Bloggutmaning

Fick en bloggutmaning från "En liten tant" eller rättare sagt, jag tog mig den. Så här kommer det!

Fem saker i min frys
* Fryst persilja (till tonfisk och bacon-pastan!)
* Iskuber (en orange mjuk gummi-iskubsbricka från Ikea som gör + av isen)
* Massor av nötfärs
* Bacon
* På senare tiden en del glassbils glass (Jag föredrar mormors blandning, sambon vill ha äcklig smarties-glass)

Fem saker i min klädkammare/garderob
*Tvättkorgen
* Strykbräda
* Dammsugare
* Min vackra vinterhatt
* Massa skor, kläder och väskor

Fem saker i min bil
* McDonaldsskräp
* Rattkrycka
* Solglasögon
* Putsduk för bilens insida från senaste Guldtvätten vi köpt på Statoil
* Gamla parkeringskvitton

Fem saker i min handväska
* Solglasögon
* Plånbok
* Penna
* Inköpslista
* Nycklar till jobbet

Inga kommentarer: