onsdag, januari 04, 2006

Min svärmor är jultomten

Min svärmor är jultomten, det är sant. Hon ger mig så fina saker.
Hon har gett mig mitt nya husdjur, en liten Bagge som bor på min datorskärm. Han heter Kenneth. Han går omkring och ser söt ut. Ibland springer han, rullar runt, äter blommor eller åker rymdskepp. Han är driftig Kenneth.

Jag har dessutom fått ett av livets bästa tips, att lyssna på Winnerbäck.

Utöver det så får jag fina komplimager och söta powerpoint-kort som spelar musik och lyser upp min tillvaro.

Det är inte alla som har en jultomte, året runt.

Image Hosted by ImageShack.us

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag valde ut henne med omsorg :D

T sa...

Åh,en arbetslös akademiker! Vad är du utbildad till?

Anonym sa...

Jag tror att jag är hennes bästisväninna så jag är lika lyckligt lottat som du,hon är världens goaste jultomte året om.