torsdag, november 08, 2007

När mammor går för långt.

Jag läste tidningen idag och blev riktigt förbannad. Jag bestämde mig för att skriva en blogg om det, men hittade sedan någon som redan sagt allt jag ville säga:

Tefonminne: Hönsmammans dynasti

Jag har bara en sak att tillägga:

Mammor kan vara pinsamma. Själv kan jag i vuxet tillstånd inte längre minnas något mamma gjort som gjort som var pinsamt, och det är väl tur för mig. Men de flesta råkar ändå ut för välmenande mammor som kommer med saft och bullar vid fel tillfällen, har leopardmönstrade kläder eller visar bebiskort för nya pojkvännen...

INGENTING sådant kommer i närheten av det här. Mamman är så pinsam, och sonen är så pinsam, att han inte kommer att få en brud på flera år. All den cool-het som han hoppats tillskansa sig med hjälp av en ryggtatuering blåser all världens väg om man köper att mamma stämmer tatueraren för att du själv var en idiot.

Min mamma gillar inte min tatuering men det finns väl gränser för hur pinsam man får bli??

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jag säger då det....

Anonym sa...

Din mamma har redan varit i kontakt med din tatuerare. (Men vi tyckte inte att det var läge att låta dig få veta om det)
Hon har dock inte stämt honom, utan bara klått upp honom!
...han gick hem sen...